قوانین و مقررات

با درورد به مخاطبان گرامی بی لو

به استحضار می رساند که شرایط و فرایند فروش مستقیم به شرح زیر می باشد:

🛍 سفارش – ثبت سفارش غیر حضوری از طریق وب سایت (خرید اینترنتی) و یا ارسال سفارش به واتساپ 09905770774 امکان پذیر می باشد.

🧾 فاکتور – بعد از نهایی کردن سبد خرید و پرداخت فاکتور مربوطه صادر می گردد. در خرید های به غیر از وب سایت صورتحساب فروش در ساعات کاری صادر و تصویر آن برای مشتریان ارسال می گردد.
توجه: صورتحساب فروش صادر شده بعنوان پیش فاکتور بوده و اعتبار پیش فاکتور فقط 24 ساعت می باشد، امکان اتمام موجودی وجود دارد و کلیه سفارش ها بعد از پرداخت پردازش می شوند.

💰 پرداخت – پرداخت از طریق درگاه اینترنتی بانک صادرات ایران صورت می پذیرد و داشتن کارت متصل به شبکه شتاب و رمز دوم الزامی است. ثبت سفارش اینترنتی تنها از طریق پرداخت وجه امکان پذیر بوده و سایر سفارش های دیگر غیر حضوری ثبت می شوند باید قبل از پردازش سفارش هزینه را واریز و تصویر فیش واریزی را از طریق پیام رسان واتساپ برای واحد امور مشتریان به شماره 09905770774 ارسال نمایید.

🚛 ارسال –
در روش فوری (فقط تهران) ارسال مرسوله با پیک انجام خواهد شد و هزینه پیک بر عهده توسط مشتری و در مقصد پرداخت می شود.
در روش پستی ارسال مرسوله با پست پیشتاز انجام می گردد.

غیر از روش فوری، در سایر روش ها هزینه ارسال در زمان ثبت سفارش محاسبه و همزمان با فاکتور پرداخت می شود.

توجه داشته باشید در صورتی که به هر دلیلی مشتری در نشانی گیرنده مرسوله حضور نداشته باشد هزینه ارسال مجدد، به عهده مشتری است.

ارسال سفارشات عمده از طریق واحد توزیع شرکت تعاونی صورت می پذیرد. سفارشات تهران بصورت مستقیم و سفارشات شهرستان از طریق باربری صورت می پذیرد.

خدمات پس از فروش تعاونی به شرح زیر می باشد:

🔰 گارانتی محصول – عدم مطابقت کالا با صورتحساب فروش تا یک ماه پس از خرید و هرگونه اشکال در کیفیت کالا در دوره مصرف، تناقض در تاریخ تولید یا انقضا گارانتی بوده و مشتریان میتوانند پس از هماهنگی با امور مشتریان اقدام به استرداد کالا بصورت حضوری و یا توسط شرکت های معتبر باربربی نمایند. هزینه حمل در شرایط گارانتی بر عهده تعاونی است.

♻️ تعویض محصول – در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که حداقل 2/3 زمان انقضای کالا باقی مانده باشد و بسته بندی کالا نیز از سلامت کامل برخوردار باشد. پس از هماهنگی با امور مشتریان و صدور سند برگشت از فروش، مشتری می تواند اقدام به ارسال کالا توسط شرکت های معتبر باربربی نماید. بدیهی است هزینه حمل کالا در شرایط تعویض بر عهده مشتری است.